Såhär skrev jag, halv nykter, halv full, halv glad, halv ledsen, halv galen halv 4 inatt

Josefine hansson : Nyss hemkommen ifrån Jonas födelsedags fest i en jäkla fet lada utanför

hans hus i Vellinge aa ganska nyktert, fast aa sen nej nej och nej. Vi alla regerade

dansgolvet tills Pau bröt foten. Ellen blev superman och kunde lyfta allt och jag, jag bara var

vaar och vaaar. Trevlig kväll som fan, psiiiick fint hus, jajamen fina lördag, ååh världen är så

liiten, man blir lika förvånad varje gåång! Natti


Alltså, En sammanfattning av kvällen var att det var awzum. Först fixade vi oss 4 tjejer hemma hoss pau, vi åt tacos och åkte sedan vidare i bil buss och taxi tills vi befann oss i närheten av östra grevinge. Jag sov hyffsat länge idag, gick upp och åt frukost och senare idag åkte jag in till stan en snabbis med pappa och handlade lite. Sen har jag mest inte gjort så mycket, njutit av en chill-söndag som den ska vara. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0