If this is what we got, then what we got is gold

Har bara varit hemma idag, mår verkligen skit. Är verkligen ordentligt förstoppad i hela huvudet med.. snor. haha. Det känns så hemskt, som om någon slår mig i huvudet hela tiden, har öronlock och mår allmänt skit. Annars? Ninette kom på besök idag, vi har ätit godis och myst som vanligt, Nu har hon gått och jag ska skriva ett litet arbete till i morgon, nyser stup i kvarten och är röd i hela huvudet av alla gånger jag snytigt mig. Men jag måste till skolan en runda i morgon.. och sen ska jag nog hem och sova, tror inte det kommer att vara bättre i morgon. Brände av halva huden på hakan och kinden idag med lock tången också.. LYCKAT! uh, gjorde sjukt ont. Livet känns såååå hårt på sistonde.. :( Haha. Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0