I came here alone, now i can never go on without you



Men herregud vilken ful bild.  ville bara ta en närbild på såret, som är 2x så stort och äckligt, rött och det har lagt sig en skorpa över det :( Är jätte rädd för att få ärr.. Men iallfall så har jag varit i skolan idag, varit på vårdcentralen, är en massa sjuk. Virus och grejer, en start på bihålls inflamation och en lätt lunginflamation. JAIJ! Modell övning i helgen, den 7 okt går jag och ninette och massa andra såklart modeller på en slags modevisning på center cyd. Ja, lär väll bli kul.. Förutom att jag har världens köttigaste sår på haka och kind, och att jag är stensjuk. Livet är inte alltid så lätt, menmen. Ledig i morgon ju, så ska bara ligga och vila. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: hemlig

typiskt. ska ner mot skåne på torsdag, hade gärna tittat :)

2010-10-03 @ 18:54:09
Postat av: josefine

men herregud, kom!!!:) om du vill då, hade vart kul, skev fel i texten, men den 7 oktober, torsdag, på burlöv center :) inte center cyd, :) kram

2010-10-04 @ 01:18:34
URL: http://dieyoungorliveforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0