En runda på maxi, ett styck morots-muffins, och en fet disk senare



Det blev massvis med muffins, har suttit och njutit av en ikväll. Blev lite förvånad, men efter hiiimla mycket disk, och förrvirring, glömmde halva ingridienserna först men det fixade jag såklart, muffinsarna smällde över, Men det fixade jag också såklaart. Slutresultatet blev.. Sjukt gott! Ska ta med en till slimme i morgon på bussen och hoppas han gillar den. Hihi. Har nyss gjort ett par och kokat thé till Gabbe och Lykke. Tror jag nog jag är världens bästa syster? Eller bara världens bästa.. Haha iallafall ikväll är jag det. Och det nöjer jag mig med. Pussar

Kommentarer
Postat av: sofie

alltid är du världens bästa

2010-09-14 @ 07:14:24
URL: http://axbxcxd.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du, jag älskareeeej!Alltid är du världens bästa soffe:)

2010-09-14 @ 14:32:47
URL: http://dieyoungorliveforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0