Boy put my reckord on

HEJ!

I Torsdags var jag som sagt hos Ninette i Lund, Vi hälsade på hennes kompis och köpte godis. Lika mysig som vanligt.

I Fredags virrade jag och simp i stan, tills vi mötte Ninette och hon och sov hos mig, vi åt gott och sen gick vi ut en runda till Simon där vi kollade på film en stund innan vi gick hem och somnade.

I Lördags fixade vi oss för att åka till Burlöv, där vi fikade och gick på någon modell casting dom hållde där. Vi gjorde det bara för skojjs skull, Vi kom båda med så det var kul.

Sen åkte jag vidare hem och efter MÅÅNGA om och men så kom jag slutligen till Dennis med erica och hanna, Vi taggade ganska snabbt och dansade hela kvällen ut. Sååå, en samanfattning av kräftskivan skulle vara, Dansa inte på bord onyktra! Jag trillade igenom ett bord, mina vita converse är nu gröna, jag vaknade upp med en bula i pannan och känslan av att någon hade kört över mig, rösten var väck, men ja, om det var en kul kväll.

Igår hade vi tjej mys med massor av gott hemma hoss erica, vi såg La gigalo.. Åhh, Ashton, SÅ HET, SÅ HET!!! Idag är jag ledig från skolan som varje måndag, hehe. Ska försöka bestämma mig idag över mitt skol-val... Så chillar med en kopp kaffe i sängen och funderar lite, vi hörs sen bloggen! Pussar


 

Kommentarer
Postat av: Sara

herre.min.gud vad fint hår du har människa!!

2010-09-07 @ 21:23:03
Postat av: josefine

Tack så himla mycket :)!

2010-09-08 @ 19:45:02
URL: http://dieyoungorliveforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0