Talking to the moon, tryna get to you

Hej alla fina, förlåt att jag varit så kass på att titta in här. Men  ja jag har haft lite mycket för mig. Ska börja skriva här mer, varje dag. Kan börja med att berätta att jag haft en bra helg, chillkrök/jaquzzi bad hemma hoss högan, det var mysigt! Fick även min födelsedagspresent av pauline, tack älskling. Vad jag älskar dig! Har haft filmkväll hemma, bara tagit det lungt i lördags och ja. Jag har nyss kommit hem ifrån friösören, har blekt/tonat håret, till en varmare ljusbrun/rödbrun färg, jag tror jag trivs:) Jag hatar att ha det så jävla mörkt.. men ändå varje vinter ska jag envisas om att färga det så, haha när fan ska jag lära mig.. ska lägga in lite ljusare slinger och nyanser senare men just nu vill jag nog bara låta det vila ett tag. Lägger in bild på hur det blev också. Annars? Nä inget så speciellt händer i mitt liv just nu, tandläkar tid i morgon 08.00 Buhu... Jag hatar tandläkaren.. Pussar



Före/ Efter
Jag är osminkad på dom nya bilderna om jag ser ut som ett vandrande spöke haha.








Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin =)))))

2010-10-12 @ 19:35:37
Postat av: Cilla

Du är otroligt söt men på tok för smal för att det ska vara hälsosamt vännen :( <3

2010-10-19 @ 23:15:04
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0