jag måste va galen, jag vägrar att inse, du sviker mig alltid, jag gräver min grav för dig. jag är en soldat för dig. jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks. för dig ska jag göra det tusen gånger om

Hej!

Gubben i lådan - Adams ray, är den som spelar på repeat just nu, så jäkla bra. Taggar torsdag, 18.00 på burlöv center går jag och massa andra modeller, ska bli kul. Just nu försöker jag bara att ta hand om mig så gott det går, är sjuk hela tiden och känner mig allmänt tradig bara. Kanske beror på vintern? jo jag vet inte. Måste rycka upp mig lite, skolan går okej, allt är okej. Men inte mer eller mindre än så, Aja. Nä nu räcker det, ska till skolan i morgon och sen nog in till stan en runda. Och på onsdag blir lilla jag hela 17 år! Kan inte fatta det? att jag fortfarande är 16. Helt sjukt. Men ja, så hoppas på en jätte fin dag. Hoppas att ni har det bra, Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0