Im going home, to the place that i belong

Efter en sjuuukt seg vecka, massa frånvaro från skolan, ännu mer frånvaro ifrån mig själv, shit har verkligen levt i en dimma denna veckan,ser ut som crap just nu, är blek som ett aaaas, har lovat mig själv att inte sminka mig mer än på helgerna för att få finare hy, ögonfransar ocksåvidare och har lyckats ganska bra i tre veckor nu, ser fan inte klok ut MEN VEM FAN BRYR SIG? nä inte jag längre.  Har ingen att göra mig fin för, älskar att kunna känna så, att man inte bryr sig, att man inte känner så speciellt mycket, för någon ellet något, chillar med juno, hon är så jävla oh snap, riktigt cool bruuuud. POSSAR


HUUUR BRA ÄR INTE HON???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0