And so it is, just like you sad it would be, life goes easy on me

Tog tag i livet ikväll trotts att jag känner mig jätte sjuk fortfarande och gick till erica en stund, vi spelade spel och skrek, kollade på idol och skrek, och sen följde snälla fredrik mig hem, Man tackar för en mysig kväll<3 Jag har sett ut såhär ikväll, chill tröjan på och inget smink, ingen ork. I morgon befinner jag mig på burlöv center, ska öva på att modellera, gå, bli fotad osv.. ska gå en modevisning där om en vecka cirka. Ganska galet, ja shit. men ja, kul. Nu går jag och lägger mig, Måste ju se lite anständig ut i morgon, med mitt jätte sår på haka och kind, + en sliten och sjuk
tjej. Hehe, aaaja lyckat! Pussar<3


Kommentarer
Postat av: elin

fuck vilken mysig tröja! :*

2010-10-03 @ 22:48:02
URL: http://giitterhora.blogg.se/
Postat av: elin

fuck vilken mysig tröja! :*

2010-10-03 @ 22:51:34
URL: http://giitterhora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0