0.15 17 år sen, då jag kom till jorden

17 underbara år, 17 hemska år, 17 år i kärlek, 17 år i krig. HELA 17 JÄVLA ÅR!
Weeeeeo, firat mig en dag för tidigt. Heeeheee, med att gått med pappa och rensat stan, handlat en massor. Bad om det istället iår, att få handla vad vi vill, jag och min bror. istället för att få presenter, underbart. Haft en super dag, käkat kina mat och nu har jag precis duschat, i helgen ska jag fira, åhjaaa 17 år, tagga livet, underbara liv! Pussar mina fiiiina


Jag var 17 år i staden, där jag växte upp och så, märker du hur fort det går? jag var 17 år. ville iiiiiiinte va den som var kvar! Ja jag var 17 år, och jag minns att ingen ville åka hem, jag skulle utomlands, jag bytte efternamn och jag blev en av dom som aldrig kommit hem. ETT FUCKING ÅR TILL FRIHET, 18 BÖRJAR NÄRMA SIG! HERREGUD

Kommentarer
Postat av: hemlig

grattis =) ha en bra dag

2010-10-06 @ 07:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0