You never se it coming you just get to se it go

Allt känns så o-chill just nu, ligger och tittar 11:te avsnittet av gossip girl, säger bara vem vill INTE leva sådär? känns för jävligt att sitta i ett kallt sverige, o-chill är bara förnamnet, orättvist och fruktansvärt tråkigt. BLÄÄ. Var fan är våra fina kläder? var fan är våra bruna stekiga beach-bodys? våra coolaaaa party och var FAN är alla våra finaaaaaaa-ste snella söta pojkar??????????????????? dom är i usa, dom är i gossip girl, inga finns kvar här alltså. snella kom kom kom
Gymmade idag men vaaaar frågar jag, vaaar är suget lixom? vem fan pallar röra på sig i dessa minus grader. Känner mig som en blek ful strandad val, Vintern är KASS.
Cash is king och just nu är jag fattig. Vad säger det? Livet suger och jag är gnällig.
Måste, måste måste snacka med skolan(skolorna) sätta igång med tjatandet (hjärntvättningen) av mamma och pappa, för jag ska till usa i trean, MÅSTE säger jag. Jag dör här, det måste hända något, sverige är så jävla O-CHILL.

Går och lägger mig. Väck mig när sommaren kommer


Kommentarer
Postat av: Mirella

Amen. Kunde fan inte ha sagt det bättre själv. Känns fan som man ruttnar här eller nåt. Och jaaa vi gnäller men VAFAN. Det är ju så jävla sant. VILL IVÄG. MÅSTE IVÄG.



Älskar dig prinsessa.

2010-12-09 @ 22:11:49
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0