Stället tar tusen själar bastrumman kräver liv tvåtusentalet backar det här är från början

2011. Det känns så långt bort även om det faktiskt är nytt år, i morgon. Detta året ska bli bra, det är året jag fyller 18, året jag funnit mina bästa vänner, året jag ska leva.
Året som nu snart gått har varit fyllt av ångest, kärlek, tårar och skratt, samtidigt som jag kan säga att det var ett fantastiskt år, för de fantastiska stunder jag delat med min familj och vänner så har de även varit väldigt krävande, väldigt påfrestande och jävligt hårt. Jag har funnit mina bästa vänner dock, jag har träffat nya människor, bytt skola, rest till min underbara släkt, lärt mig den legendariska fylledansen, trotts att jag stupat som ett litet föl 3/10 gånger denna sommar har jag haft så jävla kul. Allt skit, och all ångest jag känt har ändå gjort mig till en bättre människa idag, och därför ångrar jag ändå inte mycket.
Årets nyårslöfte?
Att fokusera på de saker som är bra, och inte de dåliga, speciellt med mig själv
Att leva som om varje dag vore den sista
Att sköta kost/träning lite bättre, hälsosamt dock och inte överstyr igen mina vänner, jag lovar.
Sen självklart, att sätta skolan först nu, att resa, att bli mer självständig, spendera mer tid med min familj för den tiden är värdefullast, skaffa mig ett jobb, även spendera mycket tid med mina vänner, balla uuuuuuuuur, och att ha ett fantastiskt år!
Ikväll ses vi tjejer hemma hos mig och förkrökar lite, freja står för dansen och vi andra hakar på! sen ska vi vidare till en vän i byn på fest och jag hoppas fan att alla är lika taggade som mig! I will enter 2011 drunk


PUSSSS och gott nytt år till er alla mina fina från en osminkad josephine som ska springa in i duschen nu! Vi ses nästa år. Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: h2o

<33333333333333333333

2011-01-01 @ 21:34:18
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Mirella

Du är så jävla bäst. Och så jävla vacker!

Hoppas ni hade det grymt <3

2011-01-01 @ 23:32:53
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: elin

du är så santans bra <3

2011-01-03 @ 14:09:37
URL: http://wastedmind.blogg.se/
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

har du skaffat blogg igen? :)

2011-01-07 @ 17:42:24
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Jag är tillbaka...



Du är löjligt fin!



//Din hemliga beundrare

2011-01-22 @ 02:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0