jag tycker inte alls om sjukhus

Fick åka till sjukhuset i måndags, varit dålig hela helgen och efter hela dagen på akuten blev jag inlagd, fick fylla så många rör med blod och ta så många prover att jag tappade räkningen, fick fasta i mer än ett dygn och sattes på drop. Det var jobbigt eftersom att jag fick ta så obehagliga prover och är dessutom livrädd för nålar, men jag gjorde det. Min storebror kom och hälsade på en stund när pappa åkt, Min fina fina bror. Gabbe, kom in med lykke och fredrik, jag haltade upp med min dropp ställning och kramades lite. världens finaste. pappa ville sova över med mig men jag sa att jag klarade mig själv, har jag blivit stor nu eller? nja, när alla lämnade mig 21.00 började jag gråta, men vad gör man. dom skickade iallfall hem mig idag för att vila veckan ut och se hur jag känner mig, jag har kvar alla organ i kroppen, inklusive blindtarmen och dom kunde inte riktigt hitta vad som är fel på mig. jag försöker att tagga till lördag trotts att jag inte alls är på topp, hoppas verkligen att jag kan gå med min bästa wolfpack. Snart jul, ska bli fint. Har världens bästa familj trotts allt. pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0