Lovet är på g

Sedan i fredags har jag haft jul lov, har iförsig legat hemma sjuk hela veckan innan lovet men ändå, hehe. jag har sen i fredags hunnit : chilla, ramlat runt på stan, handlar julklappar, dansa dansa på klubben med massor av folk + mina finaste. tackar micke p för det! efterfest hos pramwalls, tappade vantar halsduk och huvudet nånstans på vägen men hem kom jag. lekt med mina fina flickor, haft julklapps utdelning, ätit kakor, kollat och as garvat åt baksmällan 10 gånger. lovet är på g och det är så jävla NAJS. snart julafton, sen nyår, vi är ett jävla gäng men utan plats att hänga, whadup med det ? och utanför baras gränser vill man inte bege sig på nyår, det ska ju firas med sina närmaste. så vi får se var vi hamnar! allting löser siiiig. Vi hörs snart igen! Puss

Kommentarer
Postat av: M

Fan va härligt. Enjoy every sec love, det förtjänar du

miss yooou :) pusspusss!

2010-12-23 @ 00:22:41
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0