Driving home for christmas

Julen var vit fin och fantastisk, fick allt jag ville ha och mer därtill, vi firade själva med bara oss i familjen i år och avslutade kvällen med en bra film, '' the american '' med mycket mat och fina julklappar somnade jag mätt och belåten för att vakna upp till en fin frukost idag, det var nämnligen mammas födelsedag. Grattis mamma, 53 år ung!<3  jag slavade i köket och fixade en riktigt god tårta, vi åt gott och drack gott, och såg en bra film '' the alibi '', nu ligger jag här och dricker varm mjölk, ska snart sova, hoppas ni haft en fin jul!
Snart nyår, ångest mina vänner, ångest. vi är ett gäng som ska fira med varandra, det finns inget alternativ, men som varje jävla nyår VAR SKA VI VARA? man kan inte bara trycka in 30 pers på vilken fest som helst och nästan ingen vill ta på sig att ha det hemma. det lär bli ett frågetecken var vi hamnar till själva nyårs afton alltså. Men nu ska jag försöka sova, vi hörs! pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Mirella

Åhh så fina bilder gumman!! :)

2010-12-26 @ 16:36:08
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0