No man has a good enough memory to become a successful liar



Chillar i chill-toffsen ikäll som ni ser, sitter nerkrupen i soffan och tänkte snart ta en kopp thé eller kaffe. Sen ska jag nog sova, fast i soffan tror jag, har sett tre spindlar på mitt rum den senaste veckan, det är O-ACCEPTABELT. Jag blir så fruktansvärt äcklad och rädd var gång jag ser e spindel, det är nog en av mina största fobier. Idag är jag trött, trött på mitt hår, på min kropp, på mina kläder, allt känns så.. blööh. funderar på att färga håret rött? bara för att. Kan knappt vänta tills jag börjar träna igen, det behövs som tusan. Vardagen känns lite grå, hade vart himla fint att kunna knäppa med fingrarna, spola fram några trista år och finna en liten 20 årig josefne på en balkong i paris med ett glas vin och en fin varelse att dela sina djupaste tankar med. CHECK! Hade inte tackat nej, nejnejnej.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0