Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå

Det är ju därför jag fortfarande tänker på dig ibland
min midja saknar känslan av när du la armen runt mig
mina läppar saknar smaken av dina kyssar trotts att jag visste att du alltid smakat på någon annans läppar innan mina
du var aldrig riktigt min
och jag kom aldrig över det även om jag för länge sen är över dig
så jag ler när vi hälsar och intalar mig själv att jag var ju aldrig kär i dig

Förövrigt går Adam rays nya album på repeat här hemma.
Var ända låt, mening och ord är så fantastiskt fina

Klockan är 03.00 och i morgon tar jag bussen in klockan tio. Jag ska dra med mig Pauline till nova på en casting.
Bubbelbad och massa vänner hemma hos högan på kvällen och det ska bli väldigt fint. som sagt 03.09 är klockan nu och oj vad jag känner mig blödig. Jag älskar mina vänner, så ofantligt mycket, alla mina vänner. Men lite närmare hjärtat ligger alltid pauline erica hanna och ninette, och nej det finns inte finare vänner än er ( Och självklart sofie, oj vad jag ska kröka ner dig i morgon har jag bestämt mig för. Och gud vad jag älskar dig, bara sådär, så att du vet liksom, du är världens finaste vän. ) Vad jag längtat efter känslan av att känna hur fint livet blir under en kväll med mina vänner och lite sprit i kroppen. Känner på mig att i morgon kommer bli en fin kväll! Nu måste jag sova.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Ninette

Aww älskar dig josephine <33

2010-11-13 @ 11:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0