Sådär klockan 4 på natten, inne på mitt andra sömnlösa dygn

Är du i ett förhållande? Nej, nej och nej
Har du kysst någon idag? Nej
När går gränsen vid otrohet? Tycker att om man leker med tanken är man ute på hal is men när man gör något man vet är fel. Tycker kyssar drar gränsen till otrohet, men även bara ord kan lämna svek
Är du romantisk? Ja och nej, om jag vill och det känns rätt är jag nog väldigt
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Rolig, charmig, snygg, manlig, respektfull och trygg
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Omtänksam, ärlig kärleksfull
Vad är viktigt i ett förhållande? Respekt och att man kan lita på varandra, att man älskar varandra
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja tyvärr
Har du lekt med någons känslor? Ja, för ärligt? jag kan aldrig bestämma mig. drar mig oftast undan snabbare än vinden. Vill alltid ha det jag inte kan få, tills jag får det
Hur många har du varit ihop med? Flera stycken, när jag var mindre, ingen seriös nu på senare tid och pinsamt nog när jag tänker efter, ingen jag VERKLIGEN älskat
Länge höll ditt längsta förhållande? Jag minns inte, det var ett tag sen. fram och tillbaks i .. 8 månader kanske
Hur länge var ditt kortaste? Någon vecka skulle jag gissa på
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Självklart i ett förhållande om jag är påriktigt-kär, men jag har så svårt för det. Trivs som en kung med singel livet, men i slutändan vill man ju alltid ha en trygg famn att somna i.
Är du en bra pojk/flickvän? Ja, det tror jag
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Somnade bredvid Joel och compani idag, gälls det?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? De var runt 20
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Jag har dumpat mer än vad jag blivit dumpad skulle jag tro
Hatar du ditt ex? Nej, men jag hade inte velat ha honom här direkt
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja det har jag, väldigt länge sedan dock
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Ja
När du vill ha någon, vad gör du? Beror på situationen/personen, kör oftast bara på, men ibland tar man det väldigt lugnt. vet inte hur jag lyckas för att vara ärlig 
Bästa raggningsrepliken? Det som ekar fint i en full tjejs öron
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Vin, sol och kyssar
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Har fan inte med kärlek att göra men det är väl mina brödrar eller pappa
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Det hade ju varit ett fruktansvärt hårt slag, men kärlek övervinner allt brukar jag säga (hoppas på) . Så länge det är mig han älskar
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja det vill jag. Men då vill jag vara säker på att det känns rätt
Vill du ha barn? Jag vet inte. Nej och jo, kanske adoptera? lär ändra mig under åren. Klart jag ska ha barn. Om det är med rätt man 
Blir du lätt kär? Beror på hur jag mår. Jag faller lätt för charm men blir väldigt sällan kär
Vad faller du för? Ödmjukhet, någon med koll på läget. Leende. Någon som kan prata, uppföra sig. Skratta med mig. Kroppskontakt vid rätt tillfälle och någon som inte är allt för svår, men inte heller allt för lätt
Vad är det mest avtändande du vet? När någon inte kan uppföra sig, folk som leker med andras känslor, folk som skryter eller sätter sig över någon annan 
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Väldigt viktigt
Har du fått ditt hjärta krossat? Om jag har och det gjorde tusen gånger mer ont än all annan smärt jag någonsin känt. Min gard är fortfarande uppe
Hur raggar du? Det beror på, på fyllan kan det bli ganska tydligt, brukar gå rakt på sak haha. I verkligheten är jag nog mer rädd för att bli nekad och visar oftast inte intresse eller känslor om jag inte är helt säker på att jag kommer att kunna ta det
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Väldigt varierad, Psiiick vad olika män man kasserat genom åren
Vem var din första kärlek? En kille, vi var 13. Redan då fick jag smaka på hur smutsigt kärlek kunde vara
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Vill man ligga, är det klart att man ska ligga, men att ligga runt gillar jag inte, och om man ligger direkt finns det inget att tråna efter, det är upp till var och en och vad man söker
Vad tycker du om one night stands? Om det är något båda söker är det underbart. Annars är dagen efter ångesten inget att leka med skulle jag tro
Är kärlek allt i livet? Ja och nej, Kärlek är det vackraste som finns, men ändå så smutsigt. Fast utan kärlek, någon slags kärlek, som kan vara familje kärlek, djur kärlek, kärlek till en älskare. Hade livet varit ganska meningslöst

Kommentarer
Postat av: ...

åh jag förstår precis.. den frågan "har du lekt med någons känslor" du skrev det exakt som jag skulle beskriva mig själv.känns på något sätt skönt nu, att jag inte är den enda som är så!

2010-11-03 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0