Det kan bara bli katastrof, det kan bara bli vi

Pulka-åk och snöbollskrig med mina vänner igår, jag matade både erica och jesper med snö! Farlig i backen säger jag bara, fin kväll, bakade kanelbullar också, HUR GODA. Har fortfarande ont i magen, åt deg = jäsning.. Illa, Vår lilla baraby är halvt insöad och det har klyddat med bussar hela dagen, INTE OK
Iallfall, på fredag blir det kaka hos Sofie, och om 17 dagar grabbar, COUNTDOWN. Då smäller det!
PUSS
Snodde bild från vår förevigt trogna Google men ungefär såhär såg jag ut i backen efter en ordentlig mass-attack i backen då jag fick smaka snö på riktigt, det var mörkt ute och jag ber till gud ( om du finns ) att snön inte var gul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0