Se i can have me a good boy and still be adiccted to them hoodrats

15 frågor om ditt kärleksliv:
1. Är du kär? Nej
2. När kysste du någon senast? igår
3. Vem var det? kan jag inte säga. Pauline ska inte få vinna vadet!
4. Vad faller du för hos en kille/tjej? Framförallt charm, men en ödmjuk snäll kille som ser bra ut men inte sätter sig högre än någon annan
5. Vad tycker du om otrohet och var går gränsen till otrohet? Jag tycker att det är något som kan hända alla, men går man bakom ryggen med det och gör om det är det äckligt. Jag tycket att om man kysser någon annan går man över gränsen.
6. Har du varit otrogen? Jag vet inte men jag tror faktiskt inte det. Och jag skulle aldrig kunna vara det nu iallfall!
7. Har du lekt med någons känslor? Ja tyvärr
8. Har du en bästa vän? Jag har faktiskt många väldigt nära vänner, bästa vän och bästa vän.. Jag älskar alla mina vänner lika mycket!
9. Har någon lekt med dina känslor? Ja, när jag var mindre. Låter ingen göra det nu
10. Faller du lätt? Jag faller nog ganska lätt i början men tröttnar otroligt snabbt
11. Är du kär i kärleken? Ja och nej
12. Vad är det finaste en kille/tjej kan göra för dig? Spontana saker, som typ ett sms eller så, det räcker verkligen
13. Hur får man dig på fall? Jag vet inte, har svårt för att bli kär. Men man ska bara vara sig själv :) Och inte spela för mycket spel
14. Hur ska en kille/tjej vara? Charmig, snäll men ändå svår! Fast inte för svår. Man tröttnar
15. Älskar du någon? Självklart, mina vänner och min familj!
Nu ska jag hem till erica med massa vänner och baka kladdkaka! Puss och hej hoppas ni får en fin lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0