I beg your partend, i never promised you a rose garden

Min dag i bilder
Efter en ordentlig natts sömn vaknade jag lyckligt upp till :
Innan skolan och innan jag gav mig ut i snöstormen såg jag ut som en:
Konstig fokuserad tjej_97
Rå djurs - tjej _ Nyvaken
Efter skolan åkte jag in till stan och handlade :
Och smink, småsaker
När jag kom hem duschade jag och gjorde ansiktsmask, hehh charmigt :
Sen gick jag en runda, gick/sprang med Erica i telefonen, halkade lite, slog mig lite men kom tillsist inom affären och handlade ingredienser och sen bakade jag lussebullar:
Drack glögg och åt bullar med familjen:
Kastade upp en sån raket ''ballong'' med pappa och gabbe
Den flög..
Nu ska jag plugga lite inför morgondagens nattionella engelska b..
Godnatt och Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0