För trotts allt var det alltid dina läppar mina sökte sig till

Fin fredag hemma hos Leman, spårade lite men det var en jävligt kul kväll! fylledansen var på g och lovet rockade igång, vet inte hur jag och brodern min kom hem, men jag vaknade nästa dag och det var hårdare än på länge, så lördag blev pizza lördag med grabbarna i köket, sen kom hanna och erica och vi rullade ut för ett mysitskt möte med sofie + en röd bil, taxi celander fick ta mig på cyklen och köra hem mig haha, igår hade vi maxad frukt sallad hemma hos erica med alla små och såg bas ass, ( youth in revolt ) var hemma vid ett också då med världens bästa taxi celander, somnade i soffan och vaknade en kvart sen men SJUKASTE nackspärren!!!! Nu ska jag och hanna snart med bussen in för falafel/mc donalds besök med hampe och svenne,  i veckan blir det bio och filmkväll med mina älskade tjejer, ett bubbelbads besök hemma hos högan. Det är illafall även inbokat, HUR HÄRLIGT ÄR INTE LIVET? hade gärna trollat och legat inne med mer cash detta lovet men mamma och pappa får leka bank, hehe POSSPOSS och förlåt för min blogg paus,har  inte riktigt varit på hugget men nu jävlar ! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0